Календарне планування уроків у 2 класі на І семестр 2017-2018 навчального року складено за навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи . 2012 р. з урахуванням змін до навчальних програм (наказ Міністрества освіти і науки України від 05.08.2016 №948).
Музичне
мистецтво
35 годин ( 1 година на тиждень)
( Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних
закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. «Освіта» 2012р. Музичне
мистецтво. 2 клас.
авт.Л.О.Хлєбнікова, Л.О.Дорогань, І.М.Івахно,
Л.Г.Кондратова, О.В.Корнілова, О.В.Лобова, Н.І.Міщенко)
№
|
Тема
|
Дата
|
|
Типи музики
|
|
1.
|
Жили-були три музичні кити. Д.Кабалевський «Три
кити»(слухання).Д.Кабалевський «Пісня про школу» (розучування).
|
04.09
|
2.
|
На гостини до пісні. Л.ван Бетховен «Бабак»
(слухання).Д.Кабалевський «Пісня про школу» (виконанн).Поспівка «Бім-бом».
|
11.09
|
3.
|
У королівстві співучих мелодій. Я.Степовий «Лугом іду»
(слухання). Ф.Колесса «Школяр» (розучування).
|
18.09
|
4.
|
Запрошує танець.П.Чайковський, вальс з балету «Спляча
красуня», С.Рахманінов «Італійська полька» (слухання). Ф.Колесса «Школяр»(
виконання). Поспівка «Ми співали»
|
25.09
|
5.
|
Танці жартують. Д.Шостакович «Вальс-жарт»,
Д.Кобалевський «Танець мололого бегемота»(слухання). А.Філіпенко «Ой
заграйте, дударики» (розучування).
|
02.10
|
6.
|
Крокуємо разом. Д.Кабалевський «Три варіанти
маршу»,Є.Адамцевич «Запорізький марш» (слухання).
А.Філіпенко «Ой заграйте, дударики» (виконання).
Поспівка «Добрий день вам, діти».
|
09.10
|
7.
|
Марші для іграшок. П.Чайковський «Марш дерев»яних
солдатиків», М.Блантер «Футбольний марш» (слухання). А.Філіпенко «Веселий
музикант» (розучування).
|
23.10
|
8.
|
Пісня, танець і марш зустрічаються. Б.Фільц
«Коломийка», П.Чайковський «Танець з кубками» з балету «Лебедине озеро»,
Г.Татарченко « Гей ви, козаченьки» (слухання). А.Філіпенко «Веселий
музикант»(виконання). Поспівка «Дзвінка пісенька»
|
06.11
|
9.
|
Підсумковий
урок за темою «Типи музики». Урок-концерт з вивчених пісень.
|
13.11
|
|
Виражальне та зображальне в
музиці
|
|
10.
|
У колі музичних настроїв. Л.ван Бетховен «Весела.
Сумна» (слухання). Білоруська народна пісня «Перепілонька» (розучування).
|
20.11
|
11.
|
Музика і рух. М.Глінка «Попутна пісня»,
М.Римський-Корсаков «Політ джмеля» з опреи «Казка про царя Салтана».
Білор.нар.пісня «Перепілонька»
( виконання). Поспівка «Ми крокуєм вгору».
|
27.11
|
12.
|
Створюємо музичні портрети. Д.Кобалевський «Три
подружки» (слухання).А.Мігай «Зимонька-зима» (розучування).
|
04.12
|
13.
|
Як музика малює картини природи? Е.Гріг «Ранок» із
сюїти «Пер Гюнт» (слухання). А.Мігай «Зимонька-зима» (виконання). Поспівка
«Зимонька».
|
11.12
|
14.
|
Який характер музики? В.Даченко «Сердитий гном»,
М.Сильванський «Пташка і кицька» (слухання). А.Житкевич «Семеро гномів»
(розучування).
|
18.12
|
15.
|
Підсумковий
урок за темою «Виражальне та зображальне в музиці ». Урок-концерт з вивчених
пісень.
|
25.12
|
Образотворче
мистецтво
35 годин на рік ( 1
година на тиждень)
( Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних
закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. «Освіта» 2012р. Образотворче
мистецтво.
2 клас. Авт. Р.Т.Шмагало, Ж.С.Марчук, І.Б. Вачкова,
О.В.Чорний, М.В.Гнатюк)
№ п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
І семестр
|
|
1.
|
Вступ. Пропедевтичне ознайомлення з видами образотворчого
мистецтва. Виконання композиції «Сонячний день» ( матеріали за вибором).
|
05.09
|
2.
|
Початкові уявлення про графіку як вид образотворчого
мистецтва. Основна графічні матеріали та інструменти. Виконання композиції
шляхом домальовування висохлого силуету «Хитра пляма» ( туш, паличка,
кулькова ручка, фломастер).
|
12.09
|
3.
|
Засоби виразності графіки: лінія, штрих, крапка, пляма. Елементарні
графічні способи передавання форми та характеру поверхні зображуваних
предметів. « Хто у що вдягнений?» ( туш, паличка, кулькова ручка,
фломастер).
|
19.09
|
4.
|
Силуетно-площинне зображення
квітів, дерев. Ознайомлення з технікою «гратографія».
Створення композиції в техніці «гратографія» (свічка, мильний розчин,
зубочистка, гуаш).
|
26.09
|
5.
|
Початкові уявлення про живопис як вид образотворчого
мистецтва.Художні матеріали та інструменти художника-живописця.
Виконання композиції « Золота осінь»
(мило, глянцевий папір, гуаш).
|
03.10
|
6.
|
Колір — головний засіб виразності живопису. Передача
багатства кольорів та відтінків у роботі з натури. Виконання композиції
«Осінній букет» (гуаш).
|
10.10
|
7.
|
Основні й похідні, теплі та холодні кольори.
Виконання композиції «Щедрий урожай».
|
17.10
|
8.
|
«Хроматичні» та « ахроматичні» кольори
(ознайомлення). Виконання композиції «Котик мій сіренький»
(гуаш).
|
24.10
|
9.
|
Елементарні поняття про скульптуру як вид образотворчого
мистецтва, її основні ознаки. Матеріали
для роботи художників-скульпторів. Ліплення
персонажів улюблених мультфільмів(пластилін).
|
07.11
|
10.
|
Поняття про об'єм та фактуру як засоби виразності
скульптури. Ліплення лісових звірів (пластилін).
|
14.11
|
11.
|
Рельєф. Передавання фактури поверхні у рельєфі.
Ліплення рельєфної композиції «На дні морському»
|
21.11
|
12.
|
Елементарне поняття про архітектуру як вид
мистецтва. Основні елементи архітектурних споруд. Виготовлення будиночків (
кольоровий і білий папір).
|
28.11
|
13.
|
Силуетне зображення
будівель. Спроби передавання просторового явища нагороджування у зображенні
архітектурних об`єктів. Виконання колективної аплікації «Чарівні куполи» (
кольоровий папір).
|
05.12
|
14.
|
Початкове уявлення про декоративно-прикладне
мистецтво та засоби його виразності (спрощені форми, колір, орнамент).
Виконання композиції «Диво-звір» (гуаш).
|
12.12
|
15.
|
Розширення уявлення про симетричну форму та роль осі симетрії в її
зображенні. Поєднання силуетної форми та декору. Виготовлення фігурки янголятка
в техніці витинанки ( білий та кольоровий папір).
|
19.12
|
16.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.
|
26.12
|
Інформатика
35 годин ( 1
година на тиждень)
( Навчальні
програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською
мовою. 1-4 класи. «Освіта» 2012р. Сходинки до інформатики. 2 клас. Авт.
Н.В.Мороз, Г.В.Ломаковська, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінд, Ф.М.Рівкінд ,
В.О.Коршунова).
№
|
Тема
|
Дата
|
|
Інформація
|
|
1.
|
Вступ. Зміст та завдання курсу «Інформатика». Правила
безпечної поведінки у кабінеті
інформатики.
|
01.09
|
2.
|
Поняття про інформацію. Властивості інформації.
|
08.09
|
3.
|
Як людина сприймає інформацію. Види інформації за
способом сприймання: зорова, слухова , нюхова, смакова, дотикова.
|
15.09
|
4.
|
Приватна та
публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека
використання інформації.
|
22.09
|
5.
|
Пристрої для роботи
з інформацією.
|
29.09
|
|
Комп`ютери та інші пристрої
|
|
6.
|
Комп`ютери та інші
пристрої для роботи з інформацією.
|
06.10
|
7.
|
Готуємо комп`ютер для роботи. Увімкнення комп`ютера та
інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу.
|
13.10
|
8.
|
Вимкнення комп`ютера та інших пристроїв.
|
20.10
|
9.
|
Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та
переміщення об`єктів.
|
27.10
|
10.
|
Використання пристроїв для навчання: перегляд
зображень,( образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання),
слухання мелодій ( музичне мистецтво).
|
10.11
|
11.
|
Виділення обраного тексту в середовищах для читання.
|
17.11
|
12.
|
Клавіатура. Призначення основних клавіш клавіатури.
|
24.11
|
13.
|
Вивчаємо клавіатуру. Введення окремих символів.
|
01.12
|
14.
|
Продовжуємо вивчати клавіатуру. Введення цифр.
|
08.12
|
15.
|
Зміна мовних режимів. Введення окремих символів.
|
15.12
|
16.
|
Організація робочого місця під час навчання з різними
пристроями.
|
22.12
|
|
Інтернет
|
|
17.
|
Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як
програми для роботи в Інтернеті.
|
29.12
|
18.
|
Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з
вікном. Вкладка браузера. Послання. Закладка.
|
|
19.
|
Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для
дітей та дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація.
Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.
|
|
20.
|
Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами,
клавіатурою.
|
|
21.
|
Перегляд навчальних відео, картин художників, читання
текстів, удосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах.
|
|
|
Графіка
|
|
22.
|
Поняття комп»ютерної графіки. Програми для створювання
та змінювання графічних зображень. Створення зображень.
|
|
23.
|
Пристрої для
створення та опрацювання графічних
зображень.
|
|
24.
|
Зображення з геометричних фігур. Змінювання готових
зображень. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох
слів.
|
|
25.
|
Сервіси для перегляду зображень картин художників.
Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.
|
|
26.
|
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства
( музичного та образотворчого мистецтв, читання, тощо).
Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.
|
|
|
Команди та виконавці
|
|
27.
|
Поняття команди. Порівняння команди і спонукального
речення.
|
|
28.
|
Команди й виконавці.
|
|
29
|
Послідовність дій. Приклади послідовності дій у
природі.
|
|
30.
|
Виконання послідовних дій. Пошук помилок в
послідовності дій.
|
|
31.
|
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах
програмування.
|
|
32.
|
Порівняння двох або більше предметів. Об`єднання
предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних
предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними
ознаками. Складові частини предметів.
|
|
33.
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок у
послідовностях; об`єднання
предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.
|
|
34.
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.
Робота з розвивальними програмами. Підсумок за рік.
|
|
Трудове
навчання
35 годин ( 1 година на тиждень)
( Навчальні
програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською
мовою. 1-4 класи. «Освіта» 2012р. Трудове навчання. 2 клас.
авт..В.К.Сидоренко,
Н.В.Котелянець.,О.В.Мельник, О.Л.Морін, Л.В.Савка, О.М.Пархоменко, Н.М.Павич,
Д.В.Боровик, Л.Д.Мельник, Р.М.Лещук, Т.І.Кульчицька, М.В.Гасин)
№
|
Тема
|
Дата
|
|
І семестр
|
|
1.
|
Вступ.Робота з природними матеріалами. Послідовність дій та безпека праці під час
виготовлення виробів із природних матеріалів на площині. Практична робота :
виготовлення предметної аплікації «Чапля».
|
06.09
|
2.
|
Робота з природними
матеріалами.
Композиції з природних матеріалів, які застосовуються в побуті. Практична
робота : створення композиції з природних матеріалів (букетів, пейзажів
тощо).
|
13.09
|
3.
|
Робота з природними матеріалами. Практична робота : створення композиції з природних
матеріалів «Букет».
|
20.09
|
4.
|
Робота з природними матеріалами. Практична робота : створення композиції з природних
матеріалів «Пейзаж».
|
27.09
|
5.
|
Робота з природними матеріалами. Виготовлення композиції
із природних матеріалів ( насіння, плоди, крупи). Практична робота :
створення аплікації «Соняшник».
|
04.10
|
6.
|
Аплікація з
використанням ниток. Застосування ниток. Види ниток. Інструменти для
виготовлення аплікацій із ниток. Практична робота : виготовлення аплікації з
використанням ниток по контуру малюнка.
|
11.10
|
7.
|
Аплікація з
використанням ниток. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій із
ниток. Практична робота : виготовлення аплікації із засипанням малюнка різаними нитками та
їх приклеювання.
|
18.10
|
8.
|
Екскурсія до шкільних майстерень, установ та організацій, на
виробництво і підприємства, до майстерень із традиційними народними
ремеслами.
|
25.10
|
9.
|
Згинання і
складання паперу. Аплікації з паперу і картону. Сорти картону.
Властивості картону. Галузі застосування паперу і картону. Послідовність дій
під час виготовлення аплікації із паперу та картону за шаблоном. Практична
робота : виготовлення сюжетної аплікації з паперу та картону «Їжачок».
|
08.11
|
10.
|
Згинання і складання паперу. Виготовлення з деталей геометричної форми
паперових макетів килимів, прикрас, елементів лицарських обладунків.
Практична робота : виготовлення аплікації «Лицарський щит».
|
15.11
|
11.
|
Згинання і складання паперу. Виготовлення з деталей геометричної форми
паперових макетів килимів, прикрас, елементів лицарських обладунків.
Практична робота : виготовлення аплікації «Кулон».
|
22.11
|
12.
|
Згинання і складання паперу. Виготовлення декоративної листівки ,
конверта тощо. Практична робота : виготовлення вітальної листівки «Янголятко».
|
29.11
|
13.
|
Згинання і складання паперу. Виготовлення декоративної листівки ,
конверта тощо. Практична робота : складання та оздоблення конверта для листа.
|
06.12
|
14.
|
Паперові об`ємні фігури. Елементи
графічної грамоти. Лінії. Правила розмічання ліній на папері та картоні.
Послідовність дій під час виготовлення паперових об`ємних фігур. Практична
робота : виготовлення ялинкових прикрас із паперу.
|
13.12
|
15.
|
Паперові об`ємні фігури. Послідовність дій під час виготовлення
паперових об`ємних фігур. Практична робота : виготовлення ялинкових прикрас
із паперу.
|
20.12
|
16.
|
Паперові об`ємні фігури. Розгортки
прямокутних й циліндричних форм. Послідовність дій під час виготовлення
паперових об`ємних фігур. Практична робота : виготовлення подарункової
коробки.
|
27.12
|
К А Л І
Г Р А Ф І Я
( з елементами розвитку зв`язного мовлення)
( Програми курсів за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів.
Варіативна складова Типових навчальних планів 1-4 класи. Каліграфія.
2 клас. авт. В.Трунова, Н.Боднар, В.Іовчева. «Мандрівець»
2015 р.)
№ п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
І
СЕМЕСТР
|
|
1.
|
Гігієнічні
вимоги до письма. Написання прямої похилої чи довгої лінії із заокругленням
унизу. Мова і мовлення. Слова-шаради. Загадки-описи.
|
07.09
|
2.
|
Написання
ліній із заокругленням угорі. Мова в мовлення. Прислів`я про мову, про слово.
|
14.09
|
3.
|
Написання
ліній із заокругленням угорі та внизу. Школа, її значення для життя людини.
Прислів`я та приказки про школу, значення
навчання.
|
21.09
|
4.
|
Написання довгих ліній з петлею вгорі та внизу. Усне й
писемне мовлення. Сила голосу, темп мовлення.
|
28.09
|
5.
|
Написання переднього плавного елемента. Складання
речень за схемами. Зв`язок слів у реченні.
|
05.10
|
6.
|
Написання
овалів. Робота над реченням як одиницею мовлення.
|
12.10
|
7.
|
Написання
довгої лінії з поворотом уліво. Складання речень за сюжетним малюнком.
|
19.10
|
8.
|
Написання
півовалів. Робота над словосполученням. Усне складання діалогу.
|
26.10
|
9.
|
Маленькі
літери, в основі яких лежить похила пряма лінія із заокругленням унизу. Усне
і писемне мовлення. Слова ввічливості : вітання і побажання. Складання речень
за опорними словами.
|
09.11
|
10.
|
Великі
літери, в основі яких є довга лінія із заокругленням унизу. Різні поєднання
літер. Списування з рукописного тексту, ускладненого завданнями.
|
16.11
|
11.
|
Малі й великі
літери, які в основі мають передній плавний елемент. Творче списування з
друкованого тексту.
|
23.11
|
12.
|
Написання
літер, які в основі мають півовали. Речення із пропущеними словами.
|
30.11
|
13.
|
Мала й велика
літери З,з. Складання словосполучень на основі залежного слова за текстом (
наприклад : «Зима»)
|
07.12
|
14.
|
Мала й велика
літери Ж,ж. Питальні й спонукальні речення. Складання речень за темою (
наприклад : «З Новим роком!»
|
14.12
|
15.
|
Мала й велика
літери Ф,ф. Складання запитань до поданих речень.
|
21.12
|
16.
|
Аналіз
зразків рукописного тексту. Лексично правильне використання слів у мовленні (
на основі тексту).
|
28.12
|
Літературне
читання
121 година на рік
( І семестр – 3 години на тиждень, ІІ семестр – 4 години на тиждень)
(Навчальні програми для загальноосвітніх
навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. 2012р. Літературне
читання. 2 клас, авт.. О.Я.Савченко,В.О.Мартиненко,В.О.Науменко,
Н.М.Колеснікова, Л.І.Лаптєва)
№ п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
І семестр
|
|
|
В рідній школі – рідне слово
Наче вулик наша школа
|
|
1.
|
Д.Павличко
«Школа». Л.Глібов «Бачить – не бачить».
|
04.09
|
2.
|
В.Фетисов «Хто чого вчиться». С.Жупанин «У лісовій
музичній школі»
|
05.09
|
3.
|
М.Чумарна « Хто
сьогодні зірка в класі ?»
Л.Вахніна
«Кордон»
|
06.09
|
4.
|
В.Сухомлинський
«Як Наталя в лисиці хитринку купила»
|
11.09
|
5.
|
Г.Бойко «Ділові
розмови». Розігрування діалогу.
|
12.09
|
6.
|
Урок позакласного читання на тему : “Нас кличе веселий дзвінок».
|
13.09
|
7.
|
Н.Кулик
«Ромасеве яблуко і Петрикова груша». «Сильніше за силу» (казка). Підсумок за
темою.
|
18.09
|
|
Розвивайся, звесиляйся, моя рідна мова ...
|
|
8.
|
М.Сингаївський
«Колискова пісня, колискова...» , «Ой люлі, ой люлі...», «Тиха нічка теплесенька...»,
«Ходить котик по горі» .
|
19.09
|
9.
|
Українські дитячі пісеньки « Кукуріку ,
півнику», «Добрий вечір , зайчику». Дитячі заклички «Сонечко, сонечко…»,
«Павлику-равлику…» ( з народного). (напам`ять)
|
20.09
|
10.
|
За
В.Скуратівським «Прощальний листопад».В.Скомаровський « Лісова колиска»,
Д.Павличко «Небеса прозорі…».
|
25.09
|
11.
|
В.Сухомлинський
«Я хочу сказати своє слово».
|
26.09
|
12.
|
Урок позакласного читання на тему : « Яка стежка найкраща».
|
27.09
|
13.
|
За А.Коваль
«Слова розповідають».Н.Кир`ян «Словенятко». Л.Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Журавель».
|
02.10
|
14.
|
А.М`ястківський «Неня». Навчальне
аудіювання.
|
03.10
|
15.
|
В`язка народних прислів`їв. Скоромовки. Лічилки. Жменька загадок
із твого класу.
|
04.10
|
16.
|
Опрацювання
творів із Хрестоматії .О.Лущевська «Пелікан», «Про кита».
|
09.10
|
17.
|
І.Січовик «Тими
самими словами», М.Хоросницька «Матусин заповіт».
|
10.10
|
18.
|
Урок позакласного читання на тему : “ Ой яка чудова українська мова !».
|
11.10
|
19.
|
Узагальнення і
систематизація знань учнів за розділом «Розвивайся, звеселяйся, мово моя
рідна»
|
17.10
|
20.
|
Контрольна робота. Аудіювання. Текст «Милосердний гусак» за
Б.Грінченком. Тести.
|
18.10
|
|
Казка вчить, як на світі жить.
Українські народні казки
|
|
21.
|
«Рукавичка»
(українська народна казка). Інсценізація казки.
|
23.10
|
22.
|
«Лисиця та
їжак» (українська народна казка). Прислів`я.
|
24.10
|
23.
|
«Цап і баран»
(українська народна казка).
|
25.10
|
24.
|
Урок позакласного читання на тему : « Відчиняє двері казка».
|
06.11
|
25.
|
«Півник і двоє
мишенят» (українська народна казка). Підсумок за темою.
|
07.11
|
|
Казки народів Європи
|
|
26.
|
«Лисичка» (
російська народна казка).
|
08.11
|
27.
|
«Легкий хліб» (
білоруська народна казка). Навчальне аудіювання.
|
13.11
|
28.
|
«Виноград і
змія» ( болгарська народна казка).
|
14.11
|
29..
|
«Собаки, коти і
миші» ( чеська народна казка).
|
15.11
|
30.
|
Урок
позакласного читання на тему : « Казки народів Європи».
|
20.11
|
31.
|
«Сорочаче
гніздо» ( англійська народна казка). Підсумок за темою.
|
21.11
|
32.
|
Узагальнення і
систематизація знань учнів за розділом «Казка вчить як на світі жить».
|
22.11
|
33.
|
Контрольна робота. Аудіювання. Текст «Кішка рятує папугу» за Б.Грінченком. Тести
|
27.11
|
|
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без
Батьківщини .
Рідна
домівка, рідна сім`я – тут виростає доля моя
|
|
34.
|
Українська
народна пісня «Роде наш красний» (напам`ять) .«В цьому дворку, як у вінку !»
( з народного)
|
28.11
|
35.
|
В.Гринько
«Сім», «Лічилка». С.Олійник «Тетянка усміхається».
|
29.11
|
36.
|
Урок позакласного читання на тему : «Літературна
казка».
|
04.12
|
37.
|
В.Лучук «Тільки мама», «Приховала» ( з
народного). Г.Могильницька «Бабусина радість».
|
05.12
|
38.
|
В.Чухліб
«Повінь». Контрольна робота. Усний
переказ прочитаного.
|
06.12
|
39.
|
А.
Григорук «Молодець проти овець». Контрольна робота. Усний переказ
прочитаного.
|
11.12
|
40.
|
А.М`ястківський «Казка про яблуню». Контрольна робота. Усний переказ
прочитаного.
|
12.12
|
41.
|
В.Сухомлинський
«Покинуте кошеня». А.Костецький «Хвостата мова». Розігрування вистави за творами.
|
13.12
|
42.
|
Урок позакласного читання на тему : « Мову
рідної природи розуміти серцем вчись».
|
18.12
|
43.
|
Опрацювання
творів із Хрестоматії . Тетяна Стус «Смугастик» .
|
19.12
|
44.
|
Н.Кир`ян «Ми в цьому світі не самі». Підсумок
за темою.
|
20.12
|
|
Добридень тобі, Україно моя !
|
|
45.
|
А.Костецький
«Батьківщина». М.Чернявський «Рідний край». Контрольна робота. Навички читання вголос.
|
25.12
|
46.
|
Н.Забіла
«Древній Київ». В.Скуратівський «Калина».
Прислів`я. Контрольна робота. Навички читання
вголос.
|
26.12
|
47
|
Урок позакласного читання на тему : «Вже Різдво прийшло до хати, нам
пора колядувати».
|
27.12
|
Літературне
читання
121 година на рік
( І семестр – 3 години на тиждень, ІІ семестр – 4 години на тиждень)
(Навчальні програми для загальноосвітніх
навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. 2012р. Літературне
читання. 2 клас, авт.. О.Я.Савченко,В.О.Мартиненко,В.О.Науменко,
Н.М.Колеснікова, Л.І.Лаптєва)
№ п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
І семестр
|
|
|
В рідній школі – рідне слово
Наче вулик наша школа
|
|
1.
|
Д.Павличко
«Школа». Л.Глібов «Бачить – не бачить».
|
04.09
|
2.
|
В.Фетисов «Хто чого вчиться». С.Жупанин «У лісовій
музичній школі»
|
05.09
|
3.
|
М.Чумарна « Хто
сьогодні зірка в класі ?»
Л.Вахніна
«Кордон»
|
06.09
|
4.
|
В.Сухомлинський
«Як Наталя в лисиці хитринку купила»
|
11.09
|
5.
|
Г.Бойко «Ділові
розмови». Розігрування діалогу.
|
12.09
|
6.
|
Урок позакласного читання на тему : “Нас кличе веселий дзвінок».
|
13.09
|
7.
|
Н.Кулик
«Ромасеве яблуко і Петрикова груша». «Сильніше за силу» (казка). Підсумок за
темою.
|
18.09
|
|
Розвивайся, звесиляйся, моя рідна мова ...
|
|
8.
|
М.Сингаївський
«Колискова пісня, колискова...» , «Ой люлі, ой люлі...», «Тиха нічка теплесенька...»,
«Ходить котик по горі» .
|
19.09
|
9.
|
Українські дитячі пісеньки « Кукуріку ,
півнику», «Добрий вечір , зайчику». Дитячі заклички «Сонечко, сонечко…»,
«Павлику-равлику…» ( з народного). (напам`ять)
|
20.09
|
10.
|
За
В.Скуратівським «Прощальний листопад».В.Скомаровський « Лісова колиска»,
Д.Павличко «Небеса прозорі…».
|
25.09
|
11.
|
В.Сухомлинський
«Я хочу сказати своє слово».
|
26.09
|
12.
|
Урок позакласного читання на тему : « Яка стежка найкраща».
|
27.09
|
13.
|
За А.Коваль
«Слова розповідають».Н.Кир`ян «Словенятко». Л.Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Журавель».
|
02.10
|
14.
|
А.М`ястківський «Неня». Навчальне
аудіювання.
|
03.10
|
15.
|
В`язка народних прислів`їв. Скоромовки. Лічилки. Жменька загадок
із твого класу.
|
04.10
|
16.
|
Опрацювання
творів із Хрестоматії .О.Лущевська «Пелікан», «Про кита».
|
09.10
|
17.
|
І.Січовик «Тими
самими словами», М.Хоросницька «Матусин заповіт».
|
10.10
|
18.
|
Урок позакласного читання на тему : “ Ой яка чудова українська мова !».
|
11.10
|
19.
|
Узагальнення і
систематизація знань учнів за розділом «Розвивайся, звеселяйся, мово моя
рідна»
|
17.10
|
20.
|
Контрольна робота. Аудіювання. Текст «Милосердний гусак» за
Б.Грінченком. Тести.
|
18.10
|
|
Казка вчить, як на світі жить.
Українські народні казки
|
|
21.
|
«Рукавичка»
(українська народна казка). Інсценізація казки.
|
23.10
|
22.
|
«Лисиця та
їжак» (українська народна казка). Прислів`я.
|
24.10
|
23.
|
«Цап і баран»
(українська народна казка).
|
25.10
|
24.
|
Урок позакласного читання на тему : « Відчиняє двері казка».
|
06.11
|
25.
|
«Півник і двоє
мишенят» (українська народна казка). Підсумок за темою.
|
07.11
|
|
Казки народів Європи
|
|
26.
|
«Лисичка» (
російська народна казка).
|
08.11
|
27.
|
«Легкий хліб» (
білоруська народна казка). Навчальне аудіювання.
|
13.11
|
28.
|
«Виноград і
змія» ( болгарська народна казка).
|
14.11
|
29..
|
«Собаки, коти і
миші» ( чеська народна казка).
|
15.11
|
30.
|
Урок
позакласного читання на тему : « Казки народів Європи».
|
20.11
|
31.
|
«Сорочаче
гніздо» ( англійська народна казка). Підсумок за темою.
|
21.11
|
32.
|
Узагальнення і
систематизація знань учнів за розділом «Казка вчить як на світі жить».
|
22.11
|
33.
|
Контрольна робота. Аудіювання. Текст «Кішка рятує папугу» за Б.Грінченком. Тести
|
27.11
|
|
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без
Батьківщини .
Рідна
домівка, рідна сім`я – тут виростає доля моя
|
|
34.
|
Українська
народна пісня «Роде наш красний» (напам`ять) .«В цьому дворку, як у вінку !»
( з народного)
|
28.11
|
35.
|
В.Гринько
«Сім», «Лічилка». С.Олійник «Тетянка усміхається».
|
29.11
|
36.
|
Урок позакласного читання на тему : «Літературна
казка».
|
04.12
|
37.
|
В.Лучук «Тільки мама», «Приховала» ( з
народного). Г.Могильницька «Бабусина радість».
|
05.12
|
38.
|
В.Чухліб
«Повінь». Контрольна робота. Усний
переказ прочитаного.
|
06.12
|
39.
|
А.
Григорук «Молодець проти овець». Контрольна робота. Усний переказ
прочитаного.
|
11.12
|
40.
|
А.М`ястківський «Казка про яблуню». Контрольна робота. Усний переказ
прочитаного.
|
12.12
|
41.
|
В.Сухомлинський
«Покинуте кошеня». А.Костецький «Хвостата мова». Розігрування вистави за творами.
|
13.12
|
42.
|
Урок позакласного читання на тему : « Мову
рідної природи розуміти серцем вчись».
|
18.12
|
43.
|
Опрацювання
творів із Хрестоматії . Тетяна Стус «Смугастик» .
|
19.12
|
44.
|
Н.Кир`ян «Ми в цьому світі не самі». Підсумок
за темою.
|
20.12
|
|
Добридень тобі, Україно моя !
|
|
45.
|
А.Костецький
«Батьківщина». М.Чернявський «Рідний край». Контрольна робота. Навички читання вголос.
|
25.12
|
46.
|
Н.Забіла
«Древній Київ». В.Скуратівський «Калина».
Прислів`я. Контрольна робота. Навички читання
вголос.
|
26.12
|
47
|
Урок позакласного читання на тему : «Вже Різдво прийшло до хати, нам
пора колядувати».
|
27.12
|
Українська
мова
119 годин на рік
( І семестр – 4 години на тиждень, ІІ семестр – 3 години на тиждень)
(Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням
українською мовою. 1-4 класи. 2012р., Українська мова , 2 клас .,
авт. М.С.Вашуленко,
К.І.Пономарьова, О.Ю.Прищепа, В.О.Мартиненко, С.О.Караман, Н.І.Лунько)
№п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
І семестр
|
|
|
Звуки
і букви. Склад. Наголос
|
|
1.
|
Перший урок на
тему : «Це моя Україна».
Вступ. Звуки
слова. Поняття про звук як елемент людської мови. Звуковий аналіз слів . (впр.1-6)
|
01.09
|
2.
|
Спостереження
за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах. Побудова речень. Навчальний
діалог. (впр.7-11)
|
04.09
|
3.
|
Звуки і букви. Поняття про букву як писемний знак, що
позначає звук. Абетка ( азбука, алфавіт) . Звуко-буквений аналіз слів(впр.12-15)
|
05.09
|
4.
|
Українська
абетка. Графічна форма малих букв української абетки. Звуко-буквений аналіз
слів. (16-20)
|
06.09
|
5.
|
Графічна форма
великих букв української абетки. Звуко-буквений аналіз слів. Складання усної
розповіді за поданим планом. (21-25)
|
08.09
|
6.
|
Вправляння у
розташуванні слів за абеткою ( в абетковій послідовності) з орієнтацією на
першу букву слова. Навчальний діалог. (26-31)
|
11.09
|
7.
|
Вправляння у
розташування слів за абеткою. Робота з орфографічним словником. Складання
усної розповіді про пори року. (32-36).
|
12.09
|
8.
|
Урок розвитку
зв`язного мовлення на тему : «Користуємося орфографічним словником».
|
13.09
|
9.
|
Склад слова.
Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Перенос частин слів із рядка в
рядок складами.(37-41)
|
15.09
|
10.
|
Перенос слів зі
збігом двох і кількох приголосних звуків. (42-44)
|
18.09
|
11.
|
Перенос частин
слів із буквами й та ь у середині слів. (45-49)
|
19.09
|
12.
|
Голосні звуки . Спостереження за
істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки.
(50-54)
|
20.09
|
13.
|
Позначення
буквами я, ю, є, ї двох звуків. Перенос слів із буквосполученням йо. (55-57)
|
22.09
|
14.
|
Наголос.
Уявлення про наголос як сильніше вимовляння складу в слові. Наголошені й
ненаголошені звуки і склади. (58-61)
|
25.09
|
15.
|
Робота зі
словами ,вимову яких треба запам`ятати. Визначення наголосу у словах. Звуковий аналіз слів.(62-66)
|
26.09
|
16.
|
Урок розвитку
зв`язного мовлення
на тему :
«Роль наголосу у мові і мовленні».
|
27.09
|
17.
|
Спостереження
за смислорозрізнювальною роллю наголосу в словах. Правильна вимова слів.
Побудова речень. (67-72).
|
29.09
|
18.
|
Слова з
ненаголошеними голосними, в яких вимова не повністю відповідає написанню ( весна, крило). Правило вживання букв
е,и в ненаголошених складах.
(73-78).
|
02.10
|
19.
|
Приголосні
звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що
позначають приголосні звуки. Навчальний діалог. (79-83)
|
03.10
|
20.
|
Звук /ф/,
позначення його буквою /еф/. Робота над іншомовними словами з буквою /еф/.
(84-89)
|
04.10
|
21.
|
Вимова і
написання слів з буквою /еф/ та буквосполученням /хв./. Робота з
орфографічним словником. Складання загадки. (90-94).
|
06.10
|
22.
|
Звуки /дж/,
/дз/, /дз`/, позначення їх на письмі буквосполученнями дж, дз. Перенос слів з буквосполученнями дж, дз. Складання усного опису джмелика за запитаннями.(95-99)
|
09.10
|
23.
|
Звуки /г/, /г/, позначення їх на письмі буквами
/ге/, /ге/. Робота над вимовою і написанням слів із цими звуками. (100-104).
|
10.10
|
24.
|
Урок розвитку зв`язного мовлення на тему
«Хто створює казки».
|
11.10
|
25.
|
Буква « ща» позначення нею буквосполучення
/шч/. Робота з прислів`ями.
(105-110)
|
13.10
|
26.
|
Дзвінкі і глухі
приголосні звуки. Спостереження за способом вимовляння парних дзвінких і
глухих приголосних звуків. ( 111-114)
|
17.10
|
27.
|
Закріплення
знань про дзвінкі і глухі приголосні звуки. Складання розповіді за
запитаннями і малюнками до казки «Про двох цапків» (115-117).
|
18.10
|
28.
|
Вимова та
написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Побудова речень.
(118-121)
|
20.10
|
29.
|
Закріплення
вимови та написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Складання усної розповіді за
малюнком. (122-126)
|
23.10
|
30.
|
Тверді і м`які приголосні звуки. Позначення м`якості приголосних на письмі знаком м`якшення (ь).(127-131)
|
24.10
|
31.
|
Диктант «Осінь»
|
25.10
|
32.
|
Урок
розвитку зв`язного
мовлення на тему : «Вчимося будувати діалог».
|
27.10
|
33.
|
Аналіз контрольної
роботи. Позначення м`якості
приголосних перед «о» знаком м`якшення «ь». Перенос слів зі знаком м`якшення «ь» і буквосполучення «ьо». (132-135).
|
06.11
|
34.
|
Вимова та
написання слів із м`якими
приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. (136-140)
|
07.11
|
35.
|
Закріплення
вимови і написання слів із м`якими приголосними звуками (141-144).
|
08.11
|
36.
|
Позначення м`якості приголосних на письмі буквами
і,я,ю,є. Буква «йот», що позначає завжди м`який приголосний звук «й». Поділ слів для
переносу. (145-149)
|
10.11
|
37.
|
Закріплення
знань про м`які приголосні
звуки та способи їх позначення на письмі. Звуко-буквений аналіз слів.
Побудова діалогу. (150-155).
|
13.11
|
38.
|
Подовжені м`які приголосні звуки. Способи позначення
їх на письмі буквами. Звуко-буквений аналіз слів. (156-160).
|
14.11
|
39.
|
Поділ слів із
подовженими м`якими
приголосними звуками на склади та для переносу. Робота з прислів`ями. (161-166)
|
15.11
|
40.
|
Урок розвитку зв`язного мовлення на тему :
«Користуємося словами ввічливості».
|
17.11
|
Українська
мова
119 годин на рік
( І семестр – 4 години на тиждень, ІІ семестр – 3 години на тиждень)
(Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням
українською мовою. 1-4 класи. 2012р., Українська мова , 2 клас .,
авт. М.С.Вашуленко,
К.І.Пономарьова, О.Ю.Прищепа, В.О.Мартиненко, С.О.Караман, Н.І.Лунько)
№п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
І семестр
|
|
|
Звуки
і букви. Склад. Наголос
|
|
1.
|
Перший урок на
тему : «Це моя Україна».
Вступ. Звуки
слова. Поняття про звук як елемент людської мови. Звуковий аналіз слів . (впр.1-6)
|
01.09
|
2.
|
Спостереження
за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах. Побудова речень. Навчальний
діалог. (впр.7-11)
|
04.09
|
3.
|
Звуки і букви. Поняття про букву як писемний знак, що
позначає звук. Абетка ( азбука, алфавіт) . Звуко-буквений аналіз слів(впр.12-15)
|
05.09
|
4.
|
Українська
абетка. Графічна форма малих букв української абетки. Звуко-буквений аналіз
слів. (16-20)
|
06.09
|
5.
|
Графічна форма
великих букв української абетки. Звуко-буквений аналіз слів. Складання усної
розповіді за поданим планом. (21-25)
|
08.09
|
6.
|
Вправляння у
розташуванні слів за абеткою ( в абетковій послідовності) з орієнтацією на
першу букву слова. Навчальний діалог. (26-31)
|
11.09
|
7.
|
Вправляння у
розташування слів за абеткою. Робота з орфографічним словником. Складання
усної розповіді про пори року. (32-36).
|
12.09
|
8.
|
Урок розвитку
зв`язного мовлення на тему : «Користуємося орфографічним словником».
|
13.09
|
9.
|
Склад слова.
Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Перенос частин слів із рядка в
рядок складами.(37-41)
|
15.09
|
10.
|
Перенос слів зі
збігом двох і кількох приголосних звуків. (42-44)
|
18.09
|
11.
|
Перенос частин
слів із буквами й та ь у середині слів. (45-49)
|
19.09
|
12.
|
Голосні звуки . Спостереження за
істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки.
(50-54)
|
20.09
|
13.
|
Позначення
буквами я, ю, є, ї двох звуків. Перенос слів із буквосполученням йо. (55-57)
|
22.09
|
14.
|
Наголос.
Уявлення про наголос як сильніше вимовляння складу в слові. Наголошені й
ненаголошені звуки і склади. (58-61)
|
25.09
|
15.
|
Робота зі
словами ,вимову яких треба запам`ятати. Визначення наголосу у словах. Звуковий аналіз слів.(62-66)
|
26.09
|
16.
|
Урок розвитку
зв`язного мовлення
на тему :
«Роль наголосу у мові і мовленні».
|
27.09
|
17.
|
Спостереження
за смислорозрізнювальною роллю наголосу в словах. Правильна вимова слів.
Побудова речень. (67-72).
|
29.09
|
18.
|
Слова з
ненаголошеними голосними, в яких вимова не повністю відповідає написанню ( весна, крило). Правило вживання букв
е,и в ненаголошених складах.
(73-78).
|
02.10
|
19.
|
Приголосні
звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що
позначають приголосні звуки. Навчальний діалог. (79-83)
|
03.10
|
20.
|
Звук /ф/,
позначення його буквою /еф/. Робота над іншомовними словами з буквою /еф/.
(84-89)
|
04.10
|
21.
|
Вимова і
написання слів з буквою /еф/ та буквосполученням /хв./. Робота з
орфографічним словником. Складання загадки. (90-94).
|
06.10
|
22.
|
Звуки /дж/,
/дз/, /дз`/, позначення їх на письмі буквосполученнями дж, дз. Перенос слів з буквосполученнями дж, дз. Складання усного опису джмелика за запитаннями.(95-99)
|
09.10
|
23.
|
Звуки /г/, /г/, позначення їх на письмі буквами
/ге/, /ге/. Робота над вимовою і написанням слів із цими звуками. (100-104).
|
10.10
|
24.
|
Урок розвитку зв`язного мовлення на тему
«Хто створює казки».
|
11.10
|
25.
|
Буква « ща» позначення нею буквосполучення
/шч/. Робота з прислів`ями.
(105-110)
|
13.10
|
26.
|
Дзвінкі і глухі
приголосні звуки. Спостереження за способом вимовляння парних дзвінких і
глухих приголосних звуків. ( 111-114)
|
17.10
|
27.
|
Закріплення
знань про дзвінкі і глухі приголосні звуки. Складання розповіді за
запитаннями і малюнками до казки «Про двох цапків» (115-117).
|
18.10
|
28.
|
Вимова та
написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Побудова речень.
(118-121)
|
20.10
|
29.
|
Закріплення
вимови та написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Складання усної розповіді за
малюнком. (122-126)
|
23.10
|
30.
|
Тверді і м`які приголосні звуки. Позначення м`якості приголосних на письмі знаком м`якшення (ь).(127-131)
|
24.10
|
31.
|
Диктант «Осінь»
|
25.10
|
32.
|
Урок
розвитку зв`язного
мовлення на тему : «Вчимося будувати діалог».
|
27.10
|
33.
|
Аналіз контрольної
роботи. Позначення м`якості
приголосних перед «о» знаком м`якшення «ь». Перенос слів зі знаком м`якшення «ь» і буквосполучення «ьо». (132-135).
|
06.11
|
34.
|
Вимова та
написання слів із м`якими
приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. (136-140)
|
07.11
|
35.
|
Закріплення
вимови і написання слів із м`якими приголосними звуками (141-144).
|
08.11
|
36.
|
Позначення м`якості приголосних на письмі буквами
і,я,ю,є. Буква «йот», що позначає завжди м`який приголосний звук «й». Поділ слів для
переносу. (145-149)
|
10.11
|
37.
|
Закріплення
знань про м`які приголосні
звуки та способи їх позначення на письмі. Звуко-буквений аналіз слів.
Побудова діалогу. (150-155).
|
13.11
|
38.
|
Подовжені м`які приголосні звуки. Способи позначення
їх на письмі буквами. Звуко-буквений аналіз слів. (156-160).
|
14.11
|
39.
|
Поділ слів із
подовженими м`якими
приголосними звуками на склади та для переносу. Робота з прислів`ями. (161-166)
|
15.11
|
40.
|
Урок розвитку зв`язного мовлення на тему :
«Користуємося словами ввічливості».
|
17.11
|
41.
|
Звуко-буквений
аналіз із подовженими м`якими
приголосними звуками. Навчальний діалог Складання розповіді за малюнком і
запитаннями.(167-170)
|
20.11
|
42.
|
Звуко-буквений
аналіз із подовженими м`якими
приголосними звуками. Робота із народними прикметами. (171-173)
|
21.11
|
43.
|
Апостроф.
Вимова і написання слів з апострофом. Спостереження за твердою вимовою
приголосних звуків, позначених буквами б,п,в,м,ф
та р, перед апострофом. (174-178)
|
22.11
|
44.
|
Перевірка мовних знань і вмінь з теми « Звуки і
букви. Склад. Наголос» Тести.
|
24.11
|
45.
|
Аналіз
контрольної роботи. Закріплення вимови і написання слів з апострофом.
Звуко-буквений аналіз слів з апострофом. (179-181)
|
27.11
|
46.
|
Правило
переносу слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів. (182-186)
|
28.11
|
47.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з
теми «Звуки і букви. Склад.Наголос. »
|
29.11
|
|
Мова і мовлення
|
|
48.
|
Поняття про
мову як засіб людського спілкування. Ознайомлення з мовними і немовними
знаками. Українська мова
- державна мова України.
(187-191)
|
01.12
|
49.
|
Урок
розвитку зв`язного мовлення на тему : «Вчимося
будувати текст».
|
04.12
|
50.
|
Усне і писемне
мовлення (говоріння і письмо). Культура мовлення. Стислий переказ казки.
(192-197)
|
05.12
|
51.
|
Сила голосу і
швидкості мовлення. Спостереження за силою голосу і темпом мовлення (за
текстами різних типів). Практичне ознайомлення зі словами-звертаннями
(198-201)
|
06.12
|
52.
|
Слова
ввічливості. Засвоєння етикетних форм спілкування. Навчальний диктант.
(202-204).
|
08.12
|
|
Текст
|
|
53.
|
Поняття про
текст. Розрізнення групи речень і тексту. Робота з деформованим текстом.
(205-208)
|
11.12
|
54.
|
Відповідність
заголовка змісту тексту. Добір заголовків до текстів. Усний стислий переказ
тексту. (209-212)
|
12.12
|
55.
|
Будова тексту.
Ознайомлення зі складовими частинами тексту, абзацом. (213-215).
|
13.12
|
56.
|
Урок розвитку
зв`язного мовлення на тему :
« Зимові
розваги дітей».
|
15.12
|
57.
|
Закріплення
знань про будову тексту. Складання тексту за початком і кінцівкою на основі
ілюстрації. (216-219)
|
18.12
|
58.
|
Уявлення про
типи текстів. (220-221)
|
19.12
|
59.
|
Диктант «Жук»
|
20.12
|
60.
|
Аналіз
контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Текст»
|
22.12
|
|
Речення
|
|
61.
|
Поняття про
речення. Основні ознаки речення.
|
25.12
|
Немає коментарів:
Дописати коментар