понеділок, 18 вересня 2017 р.

Календарне планування 2 клас

Календарне планування уроків у 2 класі на І семестр 2017-2018 навчального року складено за навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи . 2012 р. з урахуванням змін до навчальних програм (наказ Міністрества освіти і науки України від 05.08.2016 №948).

Музичне мистецтво
                            35 годин   ( 1 година на тиждень)
( Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. «Освіта» 2012р. Музичне мистецтво. 2 клас.
 авт.Л.О.Хлєбнікова, Л.О.Дорогань, І.М.Івахно, Л.Г.Кондратова, О.В.Корнілова, О.В.Лобова, Н.І.Міщенко)


                      Тема
Дата

                  Типи музики

1.
Жили-були три музичні кити. Д.Кабалевський «Три кити»(слухання).Д.Кабалевський «Пісня про школу» (розучування).
04.09
2.
На гостини до пісні. Л.ван Бетховен «Бабак» (слухання).Д.Кабалевський «Пісня про школу» (виконанн).Поспівка «Бім-бом».
11.09
3.
У королівстві співучих мелодій. Я.Степовий «Лугом іду» (слухання). Ф.Колесса «Школяр» (розучування).
18.09
4.
Запрошує танець.П.Чайковський, вальс з балету «Спляча красуня», С.Рахманінов «Італійська полька» (слухання). Ф.Колесса «Школяр»( виконання). Поспівка «Ми співали»
25.09
5.
Танці жартують. Д.Шостакович «Вальс-жарт», Д.Кобалевський «Танець мололого бегемота»(слухання). А.Філіпенко «Ой заграйте, дударики» (розучування).
02.10
6.
Крокуємо разом. Д.Кабалевський «Три варіанти маршу»,Є.Адамцевич «Запорізький марш» (слухання).
А.Філіпенко «Ой заграйте, дударики» (виконання). Поспівка «Добрий день вам, діти».
09.10
7.
Марші для іграшок. П.Чайковський «Марш дерев»яних солдатиків», М.Блантер «Футбольний марш» (слухання). А.Філіпенко «Веселий музикант» (розучування).
23.10
8.
Пісня, танець і марш зустрічаються. Б.Фільц «Коломийка», П.Чайковський «Танець з кубками» з балету «Лебедине озеро», Г.Татарченко « Гей ви, козаченьки» (слухання). А.Філіпенко «Веселий музикант»(виконання). Поспівка «Дзвінка пісенька»
06.11
9.
Підсумковий урок за темою «Типи музики». Урок-концерт з вивчених пісень.
13.11

             Виражальне та зображальне в музиці

10.
У колі музичних настроїв. Л.ван Бетховен «Весела. Сумна» (слухання). Білоруська народна пісня «Перепілонька» (розучування).
20.11
11.
Музика і рух. М.Глінка «Попутна пісня», М.Римський-Корсаков «Політ джмеля» з опреи «Казка про царя Салтана». Білор.нар.пісня «Перепілонька»
( виконання). Поспівка «Ми крокуєм вгору».
27.11
12.
Створюємо музичні портрети. Д.Кобалевський «Три подружки» (слухання).А.Мігай «Зимонька-зима» (розучування).
04.12
13.
Як музика малює картини природи? Е.Гріг «Ранок» із сюїти «Пер Гюнт» (слухання). А.Мігай «Зимонька-зима» (виконання). Поспівка «Зимонька».
11.12
14.
Який характер музики? В.Даченко «Сердитий гном», М.Сильванський «Пташка і кицька» (слухання). А.Житкевич «Семеро гномів» (розучування).
18.12
15.
Підсумковий урок за темою «Виражальне та зображальне в музиці ». Урок-концерт з вивчених пісень.
25.12

                               Образотворче мистецтво
                         35 годин на рік ( 1 година на тиждень)
( Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. «Освіта» 2012р. Образотворче мистецтво.
2 клас. Авт. Р.Т.Шмагало, Ж.С.Марчук, І.Б. Вачкова, О.В.Чорний, М.В.Гнатюк)
№ п/п
                          Тема  уроку
  Дата

І семестр

1.
Вступ. Пропедевтичне ознайомлення з видами образотворчого мистецтва. Виконання композиції «Сонячний день» ( матеріали за вибором).
05.09
2.
Початкові уявлення про графіку як вид образотворчого мистецтва. Основна графічні матеріали та інструменти. Виконання композиції шляхом домальовування висохлого силуету «Хитра пляма» ( туш, паличка, кулькова ручка, фломастер).
12.09
3.
Засоби виразності графіки: лінія, штрих, крапка, пляма. Елементарні графічні способи передавання форми та характеру поверхні зображуваних предметів. « Хто у що вдягнений?» ( туш, паличка, кулькова ручка, фломастер).
19.09
4.
Силуетно-площинне зображення квітів, дерев. Ознайомлення з технікою «гратографія». Створення композиції в техніці «гратографія» (свічка, мильний розчин, зубочистка, гуаш).
26.09
5.
Початкові уявлення про живопис як вид образотворчого мистецтва.Художні матеріали та інструменти художника-живописця. Виконання композиції « Золота осінь» (мило, глянцевий папір, гуаш).
03.10
6.
Колір — головний засіб виразності живопису. Передача багатства кольорів та відтінків у роботі з натури. Виконання композиції «Осінній букет» (гуаш).
10.10
7.
Основні й похідні, теплі та холодні кольори. Виконання композиції «Щедрий урожай».
17.10
8.
«Хроматичні»  та « ахроматичні»  кольори (ознайомлення). Виконання композиції «Котик мій сіренький» (гуаш).
24.10
9.
Елементарні поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва, її основні ознаки. Матеріали для роботи художників-скульпторів. Ліплення персонажів улюблених мультфільмів(пластилін).
07.11
10.
Поняття про об'єм та фактуру як засоби виразності скульптури. Ліплення лісових звірів (пластилін).
14.11
11.
Рельєф. Передавання фактури поверхні у рельєфі. Ліплення рельєфної композиції «На дні морському»
21.11
12.
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Основні елементи архітектурних споруд. Виготовлення будиночків ( кольоровий і білий папір).
28.11
13.
Силуетне зображення будівель. Спроби передавання просторового явища нагороджування у зображенні архітектурних об`єктів. Виконання колективної аплікації «Чарівні куполи» ( кольоровий папір).
05.12
14.
Початкове уявлення про декоративно-прикладне мистецтво та засоби його вираз­ності (спрощені форми, колір, орнамент). Виконання композиції «Диво-звір» (гуаш).
12.12
15.
Розширення уявлення про симетричну форму та роль осі симетрії в її зображенні. Поєднання силуетної форми та декору. Виготовлення фігурки янголятка в техніці витинанки ( білий та кольоровий папір).
19.12
16.
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.
26.12
                                   Інформатика
                              35 годин ( 1 година на тиждень)
( Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. «Освіта» 2012р. Сходинки до інформатики. 2 клас. Авт. Н.В.Мороз, Г.В.Ломаковська, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінд, Ф.М.Рівкінд , В.О.Коршунова).
                                      Тема
Дата

                Інформація

1.
Вступ. Зміст та завдання курсу «Інформатика». Правила безпечної поведінки у кабінеті  інформатики.
01.09
2.
Поняття про інформацію. Властивості інформації.
08.09
3.
Як людина сприймає інформацію. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова , нюхова, смакова, дотикова.
15.09
4.
  Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації. 
22.09
5.
Пристрої для роботи  з інформацією.
29.09

          Комп`ютери та інші пристрої

6.
Комп`ютери та інші пристрої для роботи з інформацією.
06.10
7.
Готуємо комп`ютер для роботи. Увімкнення комп`ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу.
13.10
8.
Вимкнення комп`ютера та інших пристроїв.
20.10
9.
Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об`єктів.
27.10
10.
Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень,( образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання), слухання мелодій ( музичне мистецтво).
10.11
11.
Виділення обраного тексту в середовищах для читання.
17.11
12.
Клавіатура. Призначення основних клавіш клавіатури.
24.11
13.
Вивчаємо клавіатуру. Введення окремих символів.
01.12
14.
Продовжуємо вивчати клавіатуру. Введення цифр.
08.12
15.
Зміна мовних режимів. Введення окремих символів.
15.12
16.
Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.
22.12

                    Інтернет

17.
Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті.
29.12
18.
Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладка браузера. Послання. Закладка.

19.
Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.

20.
Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

21.
Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, удосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах.


                          Графіка

22.
Поняття комп»ютерної графіки. Програми для створювання та змінювання графічних зображень. Створення зображень.

23.
 Пристрої для створення та  опрацювання графічних зображень.

24.
Зображення з геометричних фігур. Змінювання готових зображень. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.

25.
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.

26.
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства
( музичного та образотворчого мистецтв, читання, тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.


                Команди та виконавці

27.
Поняття команди. Порівняння команди і спонукального речення.

28.
Команди й виконавці.

29
Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі.

30.
Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.

31.
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

32.
Порівняння двох або більше предметів. Об`єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.

33.
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок у послідовностях; об`єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.

34.
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Робота з розвивальними програмами. Підсумок за рік.

                                   Трудове навчання
                            35 годин   ( 1 година на тиждень)
( Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. «Освіта» 2012р. Трудове навчання. 2 клас.
авт..В.К.Сидоренко, Н.В.Котелянець.,О.В.Мельник, О.Л.Морін, Л.В.Савка, О.М.Пархоменко, Н.М.Павич, Д.В.Боровик, Л.Д.Мельник, Р.М.Лещук, Т.І.Кульчицька, М.В.Гасин)
                                        Тема
 Дата

І семестр

1.
Вступ.Робота з природними матеріалами. Послідовність дій та безпека праці під час виготовлення виробів із природних матеріалів на площині. Практична робота : виготовлення предметної аплікації «Чапля».
06.09
2.
Робота з природними матеріалами. Композиції з природних матеріалів, які застосовуються в побуті. Практична робота : створення композиції з природних матеріалів (букетів, пейзажів тощо).
13.09
3.
Робота з природними матеріалами. Практична робота : створення композиції з природних матеріалів «Букет».
20.09
4.
Робота з природними матеріалами. Практична робота : створення композиції з природних матеріалів «Пейзаж».
27.09
5.
Робота з природними матеріалами. Виготовлення композиції із природних матеріалів ( насіння, плоди, крупи). Практична робота : створення аплікації «Соняшник».
04.10
6.
Аплікація з використанням ниток. Застосування ниток. Види ниток. Інструменти для виготовлення аплікацій із ниток. Практична робота : виготовлення аплікації з використанням ниток по контуру малюнка.
11.10
7.
Аплікація з використанням ниток. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій із ниток. Практична робота : виготовлення аплікації  із засипанням малюнка різаними нитками та їх приклеювання.
18.10
8.
Екскурсія до шкільних майстерень, установ та організацій, на виробництво і підприємства, до майстерень із традиційними народними ремеслами.
25.10
9.
Згинання і складання паперу. Аплікації з паперу і картону. Сорти картону. Властивості картону. Галузі застосування паперу і картону. Послідовність дій під час виготовлення аплікації із паперу та картону за шаблоном. Практична робота : виготовлення сюжетної аплікації з паперу та картону «Їжачок».
08.11
10.
Згинання і складання паперу.  Виготовлення з деталей геометричної форми паперових макетів килимів, прикрас, елементів лицарських обладунків. Практична робота : виготовлення аплікації «Лицарський щит».
15.11
11.
Згинання і складання паперу.  Виготовлення з деталей геометричної форми паперових макетів килимів, прикрас, елементів лицарських обладунків. Практична робота : виготовлення аплікації «Кулон».
22.11
12.
Згинання і складання паперу.  Виготовлення декоративної листівки , конверта тощо. Практична робота : виготовлення  вітальної листівки «Янголятко».
29.11
13.
Згинання і складання паперу.  Виготовлення декоративної листівки , конверта тощо. Практична робота : складання та оздоблення конверта для листа.
06.12
14.
Паперові об`ємні фігури. Елементи графічної грамоти. Лінії. Правила розмічання ліній на папері та картоні. Послідовність дій під час виготовлення паперових об`ємних фігур. Практична робота : виготовлення ялинкових прикрас із паперу.
13.12
15.
Паперові об`ємні фігури.  Послідовність дій під час виготовлення паперових об`ємних фігур. Практична робота : виготовлення ялинкових прикрас із паперу.
20.12
16.
Паперові об`ємні фігури. Розгортки прямокутних й циліндричних форм. Послідовність дій під час виготовлення паперових об`ємних фігур. Практична робота : виготовлення подарункової коробки.
27.12
                                        К А Л І Г Р А Ф І Я
               ( з елементами розвитку зв`язного мовлення)
( Програми курсів за вибором  для загальноосвітніх навчальних закладів. Варіативна складова Типових навчальних планів 1-4 класи. Каліграфія.
2 клас. авт. В.Трунова, Н.Боднар, В.Іовчева. «Мандрівець» 2015 р.)

№ п/п
                            Тема  уроку
Дата

                            І  СЕМЕСТР

1.
Гігієнічні вимоги до письма. Написання прямої похилої чи довгої лінії із заокругленням унизу. Мова і мовлення. Слова-шаради. Загадки-описи.
07.09
2.
Написання ліній із заокругленням угорі. Мова в мовлення. Прислів`я про мову, про слово.
14.09
3.
Написання ліній із заокругленням угорі та внизу. Школа, її значення для життя людини. Прислів`я та приказки про школу, значення навчання.
21.09
4.
Написання довгих ліній з петлею вгорі та внизу. Усне й писемне мовлення. Сила голосу, темп мовлення.
28.09
5.
Написання переднього плавного елемента. Складання речень за схемами. Зв`язок слів у реченні.
05.10
6.
Написання овалів. Робота над реченням як одиницею мовлення.
12.10
7.
Написання довгої лінії з поворотом уліво. Складання речень за сюжетним малюнком.
19.10
8.
Написання півовалів. Робота над словосполученням. Усне складання діалогу.
26.10
9.
Маленькі літери, в основі яких лежить похила пряма лінія із заокругленням унизу. Усне і писемне мовлення. Слова ввічливості : вітання і побажання. Складання речень за опорними словами.
09.11
10.
Великі літери, в основі яких є довга лінія із заокругленням унизу. Різні поєднання літер. Списування з рукописного тексту, ускладненого завданнями.
16.11
11.
Малі й великі літери, які в основі мають передній плавний елемент. Творче списування з друкованого тексту.
23.11
12.
Написання літер, які в основі мають півовали. Речення із пропущеними словами.
30.11
13.
Мала й велика літери З,з. Складання словосполучень на основі залежного слова за текстом ( наприклад : «Зима»)
07.12
14.
Мала й велика літери Ж,ж. Питальні й спонукальні речення. Складання речень за темою ( наприклад : «З Новим роком!»
14.12
15.
Мала й велика літери Ф,ф. Складання запитань до поданих речень.
21.12
16.
Аналіз зразків рукописного тексту. Лексично правильне використання слів у мовленні ( на основі тексту).
28.12
  Літературне читання
121 година на рік ( І семестр – 3 години на тиждень, ІІ семестр – 4 години на тиждень)
(Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. 2012р. Літературне читання. 2 клас, авт.. О.Я.Савченко,В.О.Мартиненко,В.О.Науменко, Н.М.Колеснікова, Л.І.Лаптєва)
№ п/п
                             Тема уроку
     Дата

                              І семестр


              В рідній школі – рідне слово
                 Наче вулик наша школа

1.
Д.Павличко «Школа». Л.Глібов «Бачить – не бачить».
04.09
2.
В.Фетисов  «Хто чого вчиться». С.Жупанин «У лісовій музичній школі»
05.09
3.
М.Чумарна « Хто сьогодні зірка в класі ?»
Л.Вахніна «Кордон»
06.09
4.
В.Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила»
11.09
5.
Г.Бойко «Ділові розмови». Розігрування діалогу.
12.09
6.
Урок позакласного  читання на тему : “Нас  кличе веселий дзвінок».
13.09
7.
Н.Кулик «Ромасеве яблуко і Петрикова груша». «Сильніше за силу» (казка). Підсумок за темою.
18.09

Розвивайся, звесиляйся, моя рідна мова ...

8.
М.Сингаївський «Колискова пісня, колискова...» , «Ой люлі, ой  люлі...», «Тиха нічка теплесенька...», «Ходить котик по горі» .
19.09
9.
 Українські дитячі пісеньки « Кукуріку , півнику», «Добрий вечір , зайчику». Дитячі заклички «Сонечко, сонечко…», «Павлику-равлику…» ( з народного). (напам`ять)
20.09
10.
За В.Скуратівським «Прощальний листопад».В.Скомаровський « Лісова колиска», Д.Павличко «Небеса прозорі…».
25.09
11.
В.Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово».
26.09
12.
Урок позакласного  читання на тему : « Яка стежка найкраща».
27.09
13.
За А.Коваль «Слова розповідають».Н.Кир`ян «Словенятко». Л.Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Журавель».
02.10
14.
А.М`ястківський «Неня». Навчальне аудіювання.
03.10
15.
В`язка народних прислів`їв. Скоромовки. Лічилки. Жменька загадок із твого класу.
04.10
16.
Опрацювання творів із Хрестоматії .О.Лущевська «Пелікан», «Про кита».
09.10
17.
І.Січовик «Тими самими словами», М.Хоросницька «Матусин заповіт».
10.10
18.
Урок позакласного  читання на тему :  “ Ой яка чудова українська мова !».
11.10
19.
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Розвивайся, звеселяйся, мово моя рідна»
17.10
20.
Контрольна робота. Аудіювання.  Текст «Милосердний гусак» за Б.Грінченком. Тести.
18.10

           Казка вчить, як на світі жить.
              Українські народні казки

21.
«Рукавичка» (українська народна казка). Інсценізація казки.
23.10
22.
«Лисиця та їжак» (українська народна казка). Прислів`я.
24.10
23.
«Цап і баран» (українська народна казка).
25.10
24.
Урок позакласного читання  на тему : « Відчиняє двері казка».
06.11
25.
«Півник і двоє мишенят» (українська народна казка). Підсумок за темою.
07.11

           Казки народів Європи

26.
«Лисичка» ( російська народна казка).
08.11
27.
«Легкий хліб» ( білоруська народна казка). Навчальне аудіювання.
13.11
28.
«Виноград і змія» ( болгарська народна казка).
14.11
29..
«Собаки, коти і миші» ( чеська народна казка).
15.11
30.
  Урок позакласного читання на тему : « Казки народів Європи».             
20.11
31.
«Сорочаче гніздо» ( англійська народна казка). Підсумок за темою.
21.11
32.
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Казка вчить як на світі жить».
22.11
33.
Контрольна робота.  Аудіювання. Текст «Кішка рятує папугу» за Б.Грінченком. Тести
27.11

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без 
                                Батьківщини .
  Рідна домівка, рідна сім`я – тут виростає доля моя

34.
Українська народна пісня «Роде наш красний» (напам`ять) .«В цьому дворку, як у вінку !»
 ( з народного)
28.11
35.
В.Гринько «Сім», «Лічилка». С.Олійник «Тетянка усміхається».
29.11
36.
Урок позакласного читання на тему : «Літературна казка».
04.12
37.
 В.Лучук «Тільки мама», «Приховала» ( з народного). Г.Могильницька «Бабусина радість».       

05.12
38.
В.Чухліб «Повінь». Контрольна робота. Усний переказ прочитаного.
06.12
39.
А. Григорук  «Молодець проти овець». Контрольна робота. Усний переказ прочитаного.
11.12
40.
А.М`ястківський «Казка про яблуню». Контрольна робота. Усний переказ прочитаного.
12.12
41.
В.Сухомлинський «Покинуте кошеня». А.Костецький «Хвостата мова». Розігрування вистави за творами.
13.12
42.
Урок позакласного читання на тему : « Мову рідної природи розуміти серцем вчись».
18.12
43.
Опрацювання творів із Хрестоматії . Тетяна Стус «Смугастик» .
19.12
44.
Н.Кир`ян «Ми в цьому світі не самі». Підсумок за темою.
20.12

        Добридень тобі, Україно моя !


45.
А.Костецький «Батьківщина». М.Чернявський «Рідний край». Контрольна робота. Навички читання вголос.
25.12
46.
Н.Забіла «Древній Київ». В.Скуратівський «Калина».   Прислів`я. Контрольна робота. Навички читання вголос.
26.12
47
Урок позакласного читання на тему  : «Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати».
27.12
 Літературне читання
121 година на рік ( І семестр – 3 години на тиждень, ІІ семестр – 4 години на тиждень)
(Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. 2012р. Літературне читання. 2 клас, авт.. О.Я.Савченко,В.О.Мартиненко,В.О.Науменко, Н.М.Колеснікова, Л.І.Лаптєва)
№ п/п
                             Тема уроку
     Дата

                              І семестр


              В рідній школі – рідне слово
                 Наче вулик наша школа

1.
Д.Павличко «Школа». Л.Глібов «Бачить – не бачить».
04.09
2.
В.Фетисов  «Хто чого вчиться». С.Жупанин «У лісовій музичній школі»
05.09
3.
М.Чумарна « Хто сьогодні зірка в класі ?»
Л.Вахніна «Кордон»
06.09
4.
В.Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила»
11.09
5.
Г.Бойко «Ділові розмови». Розігрування діалогу.
12.09
6.
Урок позакласного  читання на тему : “Нас  кличе веселий дзвінок».
13.09
7.
Н.Кулик «Ромасеве яблуко і Петрикова груша». «Сильніше за силу» (казка). Підсумок за темою.
18.09

Розвивайся, звесиляйся, моя рідна мова ...

8.
М.Сингаївський «Колискова пісня, колискова...» , «Ой люлі, ой  люлі...», «Тиха нічка теплесенька...», «Ходить котик по горі» .
19.09
9.
 Українські дитячі пісеньки « Кукуріку , півнику», «Добрий вечір , зайчику». Дитячі заклички «Сонечко, сонечко…», «Павлику-равлику…» ( з народного). (напам`ять)
20.09
10.
За В.Скуратівським «Прощальний листопад».В.Скомаровський « Лісова колиска», Д.Павличко «Небеса прозорі…».
25.09
11.
В.Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово».
26.09
12.
Урок позакласного  читання на тему : « Яка стежка найкраща».
27.09
13.
За А.Коваль «Слова розповідають».Н.Кир`ян «Словенятко». Л.Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Журавель».
02.10
14.
А.М`ястківський «Неня». Навчальне аудіювання.
03.10
15.
В`язка народних прислів`їв. Скоромовки. Лічилки. Жменька загадок із твого класу.
04.10
16.
Опрацювання творів із Хрестоматії .О.Лущевська «Пелікан», «Про кита».
09.10
17.
І.Січовик «Тими самими словами», М.Хоросницька «Матусин заповіт».
10.10
18.
Урок позакласного  читання на тему :  “ Ой яка чудова українська мова !».
11.10
19.
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Розвивайся, звеселяйся, мово моя рідна»
17.10
20.
Контрольна робота. Аудіювання.  Текст «Милосердний гусак» за Б.Грінченком. Тести.
18.10

           Казка вчить, як на світі жить.
              Українські народні казки

21.
«Рукавичка» (українська народна казка). Інсценізація казки.
23.10
22.
«Лисиця та їжак» (українська народна казка). Прислів`я.
24.10
23.
«Цап і баран» (українська народна казка).
25.10
24.
Урок позакласного читання  на тему : « Відчиняє двері казка».
06.11
25.
«Півник і двоє мишенят» (українська народна казка). Підсумок за темою.
07.11

           Казки народів Європи

26.
«Лисичка» ( російська народна казка).
08.11
27.
«Легкий хліб» ( білоруська народна казка). Навчальне аудіювання.
13.11
28.
«Виноград і змія» ( болгарська народна казка).
14.11
29..
«Собаки, коти і миші» ( чеська народна казка).
15.11
30.
  Урок позакласного читання на тему : « Казки народів Європи».             
20.11
31.
«Сорочаче гніздо» ( англійська народна казка). Підсумок за темою.
21.11
32.
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Казка вчить як на світі жить».
22.11
33.
Контрольна робота.  Аудіювання. Текст «Кішка рятує папугу» за Б.Грінченком. Тести
27.11

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без 
                                Батьківщини .
  Рідна домівка, рідна сім`я – тут виростає доля моя

34.
Українська народна пісня «Роде наш красний» (напам`ять) .«В цьому дворку, як у вінку !»
 ( з народного)
28.11
35.
В.Гринько «Сім», «Лічилка». С.Олійник «Тетянка усміхається».
29.11
36.
Урок позакласного читання на тему : «Літературна казка».
04.12
37.
 В.Лучук «Тільки мама», «Приховала» ( з народного). Г.Могильницька «Бабусина радість».       

05.12
38.
В.Чухліб «Повінь». Контрольна робота. Усний переказ прочитаного.
06.12
39.
А. Григорук  «Молодець проти овець». Контрольна робота. Усний переказ прочитаного.
11.12
40.
А.М`ястківський «Казка про яблуню». Контрольна робота. Усний переказ прочитаного.
12.12
41.
В.Сухомлинський «Покинуте кошеня». А.Костецький «Хвостата мова». Розігрування вистави за творами.
13.12
42.
Урок позакласного читання на тему : « Мову рідної природи розуміти серцем вчись».
18.12
43.
Опрацювання творів із Хрестоматії . Тетяна Стус «Смугастик» .
19.12
44.
Н.Кир`ян «Ми в цьому світі не самі». Підсумок за темою.
20.12

        Добридень тобі, Україно моя !


45.
А.Костецький «Батьківщина». М.Чернявський «Рідний край». Контрольна робота. Навички читання вголос.
25.12
46.
Н.Забіла «Древній Київ». В.Скуратівський «Калина».   Прислів`я. Контрольна робота. Навички читання вголос.
26.12
47
Урок позакласного читання на тему  : «Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати».
27.12
  Українська мова
119 годин на рік ( І семестр – 4 години на тиждень, ІІ семестр – 3 години на тиждень)
(Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. 2012р., Українська мова , 2 клас .,
авт. М.С.Вашуленко, К.І.Пономарьова, О.Ю.Прищепа, В.О.Мартиненко, С.О.Караман, Н.І.Лунько)

№п/п
                              Тема уроку
  Дата

                               І семестр


        Звуки і букви. Склад. Наголос

1.
Перший урок на тему : «Це моя Україна».
Вступ. Звуки слова. Поняття про звук  як елемент людської мови. Звуковий аналіз слів . (впр.1-6)
01.09
2.
Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах. Побудова речень. Навчальний діалог. (впр.7-11)
04.09
3.
Звуки і букви.  Поняття про букву як писемний знак, що позначає звук. Абетка ( азбука, алфавіт) . Звуко-буквений аналіз слів(впр.12-15)
05.09
4.
Українська абетка. Графічна форма малих букв української абетки. Звуко-буквений аналіз слів. (16-20)
06.09
5.
Графічна форма великих букв української абетки. Звуко-буквений аналіз слів. Складання усної розповіді за поданим планом. (21-25)
08.09
6.
Вправляння у розташуванні слів за абеткою ( в абетковій послідовності) з орієнтацією на першу букву слова. Навчальний діалог. (26-31)
11.09
7.
Вправляння у розташування слів за абеткою. Робота з орфографічним словником. Складання усної розповіді про пори року. (32-36).
12.09
8.
Урок розвитку  зв`язного мовлення на тему : «Користуємося орфографічним словником».
13.09
9.
Склад слова. Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Перенос частин слів із рядка в рядок  складами.(37-41)
15.09
10.
Перенос слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків. (42-44)
18.09
11.
Перенос частин слів із буквами й та ь у середині слів. (45-49)
19.09
12.
Голосні звуки . Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки. (50-54)
20.09

13.

Позначення буквами  я, ю, є, ї двох звуків. Перенос слів із буквосполученням  йо. (55-57)

22.09
14.
Наголос. Уявлення про наголос як сильніше вимовляння складу в слові. Наголошені й ненаголошені звуки і склади. (58-61)
25.09
15.
Робота зі словами ,вимову яких треба запам`ятати. Визначення наголосу у словах. Звуковий аналіз слів.(62-66)
26.09
16.
Урок розвитку  зв`язного мовлення  на тему :
«Роль наголосу у мові і мовленні».
27.09
17.
Спостереження за смислорозрізнювальною роллю наголосу в словах. Правильна вимова слів. Побудова речень. (67-72).
29.09
18.
Слова з ненаголошеними голосними, в яких вимова не повністю відповідає написанню ( весна, крило). Правило вживання букв е,и в ненаголошених складах. (73-78).
02.10
19.
Приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позначають приголосні звуки. Навчальний діалог. (79-83)
03.10
20.
Звук /ф/, позначення його буквою /еф/. Робота над іншомовними словами з буквою /еф/. (84-89)
04.10
21.
Вимова і написання слів з буквою /еф/ та буквосполученням /хв./. Робота з орфографічним словником. Складання загадки. (90-94).
06.10
22.
Звуки /дж/, /дз/, /дз`/, позначення їх на письмі буквосполученнями дж, дз. Перенос слів з буквосполученнями дж, дз. Складання усного опису джмелика за запитаннями.(95-99)
09.10
23.
Звуки  /г/, /г/, позначення їх на письмі буквами /ге/, /ге/. Робота над вимовою і написанням слів із цими звуками. (100-104).
10.10
24.
Урок розвитку зв`язного мовлення на тему «Хто створює казки».
11.10
25.
Буква « ща» позначення нею буквосполучення /шч/. Робота з прислів`ями. (105-110)
13.10
26.
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Спостереження за способом вимовляння парних дзвінких і глухих приголосних звуків. ( 111-114)
17.10
27.
Закріплення знань про дзвінкі і глухі приголосні звуки. Складання розповіді за запитаннями і малюнками до казки «Про двох цапків» (115-117).
18.10
28.
Вимова та написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Побудова речень. (118-121)

20.10

29.

Закріплення вимови та написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Складання усної розповіді за малюнком. (122-126)

23.10
30.
Тверді і м`які приголосні звуки. Позначення м`якості приголосних на письмі знаком м`якшення (ь).(127-131)
24.10
31.
Диктант «Осінь»
25.10
32.
 Урок розвитку  зв`язного  мовлення на тему : «Вчимося будувати діалог».
27.10
33.
Аналіз контрольної роботи. Позначення м`якості приголосних перед «о» знаком м`якшення «ь». Перенос слів зі знаком м`якшення «ь» і буквосполучення «ьо». (132-135).
06.11
34.
Вимова та написання слів із м`якими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. (136-140)
07.11
35.
Закріплення вимови і написання слів із м`якими приголосними звуками (141-144).
08.11
36.
Позначення м`якості приголосних на письмі буквами і,я,ю,є. Буква «йот», що позначає завжди м`який приголосний звук «й». Поділ слів для переносу. (145-149)
10.11
37.
Закріплення знань про м`які приголосні звуки та способи їх позначення на письмі. Звуко-буквений аналіз слів. Побудова діалогу. (150-155).
13.11
38.
Подовжені м`які приголосні звуки. Способи позначення їх на письмі буквами. Звуко-буквений аналіз слів. (156-160).
14.11
39.
Поділ слів із подовженими м`якими приголосними звуками на склади та для переносу. Робота з прислів`ями. (161-166)

15.11
40.
Урок розвитку зв`язного мовлення на тему : «Користуємося словами ввічливості».
17.11
 Українська мова
119 годин на рік ( І семестр – 4 години на тиждень, ІІ семестр – 3 години на тиждень)
(Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. 2012р., Українська мова , 2 клас .,
авт. М.С.Вашуленко, К.І.Пономарьова, О.Ю.Прищепа, В.О.Мартиненко, С.О.Караман, Н.І.Лунько)

№п/п
                              Тема уроку
  Дата

                               І семестр


        Звуки і букви. Склад. Наголос

1.
Перший урок на тему : «Це моя Україна».
Вступ. Звуки слова. Поняття про звук  як елемент людської мови. Звуковий аналіз слів . (впр.1-6)
01.09
2.
Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах. Побудова речень. Навчальний діалог. (впр.7-11)
04.09
3.
Звуки і букви.  Поняття про букву як писемний знак, що позначає звук. Абетка ( азбука, алфавіт) . Звуко-буквений аналіз слів(впр.12-15)
05.09
4.
Українська абетка. Графічна форма малих букв української абетки. Звуко-буквений аналіз слів. (16-20)
06.09
5.
Графічна форма великих букв української абетки. Звуко-буквений аналіз слів. Складання усної розповіді за поданим планом. (21-25)
08.09
6.
Вправляння у розташуванні слів за абеткою ( в абетковій послідовності) з орієнтацією на першу букву слова. Навчальний діалог. (26-31)
11.09
7.
Вправляння у розташування слів за абеткою. Робота з орфографічним словником. Складання усної розповіді про пори року. (32-36).
12.09
8.
Урок розвитку  зв`язного мовлення на тему : «Користуємося орфографічним словником».
13.09
9.
Склад слова. Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Перенос частин слів із рядка в рядок  складами.(37-41)
15.09
10.
Перенос слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків. (42-44)
18.09
11.
Перенос частин слів із буквами й та ь у середині слів. (45-49)
19.09
12.
Голосні звуки . Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки. (50-54)
20.09

13.

Позначення буквами  я, ю, є, ї двох звуків. Перенос слів із буквосполученням  йо. (55-57)

22.09
14.
Наголос. Уявлення про наголос як сильніше вимовляння складу в слові. Наголошені й ненаголошені звуки і склади. (58-61)
25.09
15.
Робота зі словами ,вимову яких треба запам`ятати. Визначення наголосу у словах. Звуковий аналіз слів.(62-66)
26.09
16.
Урок розвитку  зв`язного мовлення  на тему :
«Роль наголосу у мові і мовленні».
27.09
17.
Спостереження за смислорозрізнювальною роллю наголосу в словах. Правильна вимова слів. Побудова речень. (67-72).
29.09
18.
Слова з ненаголошеними голосними, в яких вимова не повністю відповідає написанню ( весна, крило). Правило вживання букв е,и в ненаголошених складах. (73-78).
02.10
19.
Приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позначають приголосні звуки. Навчальний діалог. (79-83)
03.10
20.
Звук /ф/, позначення його буквою /еф/. Робота над іншомовними словами з буквою /еф/. (84-89)
04.10
21.
Вимова і написання слів з буквою /еф/ та буквосполученням /хв./. Робота з орфографічним словником. Складання загадки. (90-94).
06.10
22.
Звуки /дж/, /дз/, /дз`/, позначення їх на письмі буквосполученнями дж, дз. Перенос слів з буквосполученнями дж, дз. Складання усного опису джмелика за запитаннями.(95-99)
09.10
23.
Звуки  /г/, /г/, позначення їх на письмі буквами /ге/, /ге/. Робота над вимовою і написанням слів із цими звуками. (100-104).
10.10
24.
Урок розвитку зв`язного мовлення на тему «Хто створює казки».
11.10
25.
Буква « ща» позначення нею буквосполучення /шч/. Робота з прислів`ями. (105-110)
13.10
26.
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Спостереження за способом вимовляння парних дзвінких і глухих приголосних звуків. ( 111-114)
17.10
27.
Закріплення знань про дзвінкі і глухі приголосні звуки. Складання розповіді за запитаннями і малюнками до казки «Про двох цапків» (115-117).
18.10
28.
Вимова та написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Побудова речень. (118-121)

20.10

29.

Закріплення вимови та написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Складання усної розповіді за малюнком. (122-126)

23.10
30.
Тверді і м`які приголосні звуки. Позначення м`якості приголосних на письмі знаком м`якшення (ь).(127-131)
24.10
31.
Диктант «Осінь»
25.10
32.
 Урок розвитку  зв`язного  мовлення на тему : «Вчимося будувати діалог».
27.10
33.
Аналіз контрольної роботи. Позначення м`якості приголосних перед «о» знаком м`якшення «ь». Перенос слів зі знаком м`якшення «ь» і буквосполучення «ьо». (132-135).
06.11
34.
Вимова та написання слів із м`якими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. (136-140)
07.11
35.
Закріплення вимови і написання слів із м`якими приголосними звуками (141-144).
08.11
36.
Позначення м`якості приголосних на письмі буквами і,я,ю,є. Буква «йот», що позначає завжди м`який приголосний звук «й». Поділ слів для переносу. (145-149)
10.11
37.
Закріплення знань про м`які приголосні звуки та способи їх позначення на письмі. Звуко-буквений аналіз слів. Побудова діалогу. (150-155).
13.11
38.
Подовжені м`які приголосні звуки. Способи позначення їх на письмі буквами. Звуко-буквений аналіз слів. (156-160).
14.11
39.
Поділ слів із подовженими м`якими приголосними звуками на склади та для переносу. Робота з прислів`ями. (161-166)

15.11
40.
Урок розвитку зв`язного мовлення на тему : «Користуємося словами ввічливості».
17.11
41.
Звуко-буквений аналіз із подовженими м`якими приголосними звуками. Навчальний діалог Складання розповіді за малюнком і запитаннями.(167-170)
20.11
42.
Звуко-буквений аналіз із подовженими м`якими приголосними звуками. Робота із народними прикметами. (171-173)
21.11
43.
Апостроф. Вимова і написання слів з апострофом. Спостереження за твердою вимовою приголосних звуків, позначених буквами б,п,в,м,ф та р, перед апострофом. (174-178)
22.11
44.
Перевірка мовних знань і вмінь з теми « Звуки і букви. Склад. Наголос»  Тести.

24.11

45.

Аналіз контрольної роботи. Закріплення вимови і написання слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів з апострофом. (179-181)                    

27.11

46.

Правило переносу слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів. (182-186)
28.11
47.
 Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Звуки і букви. Склад.Наголос. »
29.11

             Мова і мовлення

48.
Поняття про мову як засіб людського спілкування. Ознайомлення з мовними і немовними знаками. Українська мова - державна мова України. (187-191)
01.12
49.
 Урок розвитку зв`язного мовлення на тему :  «Вчимося будувати текст».                               
04.12
50.
Усне і писемне мовлення (говоріння і письмо). Культура мовлення. Стислий переказ казки. (192-197)
05.12
51.
Сила голосу і швидкості мовлення. Спостереження за силою голосу і темпом мовлення (за текстами різних типів). Практичне ознайомлення зі словами-звертаннями (198-201)
06.12
52.
Слова ввічливості. Засвоєння етикетних форм спілкування. Навчальний диктант. (202-204).
08.12

                                         Текст

53.
Поняття про текст. Розрізнення групи речень і тексту. Робота з деформованим текстом. (205-208)
11.12
54.
Відповідність заголовка змісту тексту. Добір заголовків до текстів. Усний стислий переказ тексту. (209-212)

12.12
55.
Будова тексту. Ознайомлення зі складовими частинами тексту, абзацом. (213-215).
13.12
56.
Урок розвитку  зв`язного мовлення на тему :
 « Зимові розваги дітей».
15.12
57.
Закріплення знань про будову тексту. Складання тексту за початком і кінцівкою на основі ілюстрації. (216-219)
18.12
58.
Уявлення про типи текстів. (220-221)
19.12
59.
Диктант «Жук»
20.12
60.
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Текст»
22.12

                   Речення

61.
Поняття про речення. Основні ознаки речення.
25.12

Немає коментарів:

Дописати коментар