пʼятницю, 15 грудня 2017 р.

Хвилинки каліграфії на уроках української мови з використанням прислів"їв і приказок про здоров"я


Хвилинки каліграфії удосконалюють уміння писати у сітці зошита, закріплюють гігієнічні та технічні навички письма, допомагають відпрацювати складні за накресленням букви, їх поєднання.Здійснюється диференційований та індивідуальний підхід щодо удосконалення графічних навичок.Дані каліграфічні хвилинки дозволяють виконувати різноманітні мовні і творчі вправи.Каліграфічні хвилинки збагачують мову учнів, активізують допитливість, розширюють інтелект учня, розвивають інтерес до навчання.










Аа Аа Аа Аа Аа Аа Аа Аа Аа Аа
Ап па ти  ит пе еп  апетит
Аби зуби, а хліб буде.
Аби моя голова здорова була, то все гаразд буде.

Можливе виконання завдань .
1 Прочитати й сказати , яку букву будемо писати, який звук вона позначає ? Дати повну характеристику цього звука.
2 Прочитати відкриті склади , закриті .
3 Прочитати прислів’я пояснити його значення.
4 Прочитати речення . Яке воно за метою висловлювання ? Пояснити розділові знаки і вивчені орфограми :
    а ) у людини , у спорті – правопис прийменників з іменниками ;
    б ) великий – велич – правопис ненаголошених в коренях слів.
5 Прочитати слова ,вжиті в переносному значенні , пояснити , як ти їх розумієш ?
6 Назвати і підкреслити основу речення.
7 Назвати , якою частиною мови виражені слова в реченні.
8 Назвати іменники , визначити їх рід , число , відмінок і т. д.
   
Бб Бб Бб Бб Бб Бб Бб Бб Бб Бб
Бе бл бли  бл аб зб   об   бб   вб
Без здоров'я нема щастя.
Без здоров'я ніщо чоловікові не миле.
Було б здоров'я, а все інше наживем.

 Вв Вв Вв Вв Вв Вв Вв Вв Вв Вв
Во Вл Ве вар во вчв мвл тість
Вартість здоров'я знає лише той, хто його втратив.
В здоровому тілі — здоровий дух.
Все можна купити, тільки здоров'я ні.
Гг Гг Гг Гг Гг Гг Гг Гг Гг Гг
ГлГогоог   Ге   геГргргл
Глянь на вид і про здоров'я не питай.
Горе стихає, а здоров'я зникає — і радість минає.
Дд Дд Дд Дд Дд Дд Дд Дд Дд Дд
До   Дм   дм   од    еддр
Держи голову в холоді, а живіт в голоді — будеш здоров.
Держи голову в холоді, ноги в теплі, проживеш довгий вік на землі.
Держи ноги в теплі, голову в холоді, живіт в голоді — не будеш хворіть,
будеш довго жить.

 Ее Ее Ее Ее Ее Ее Ее Ее Ее Ее
Ест  та фе та све  еф сте естафети
Емоція – душевне переживання, почуття, хвилювання.
Єє Єє Єє Єє Єє Єє Єє Єє Єє Єє
Єр Єва єн єі єи
Немає більшого глухого од такого, що не хоче слухати.

ЖжЖжЖжЖжЖжЖжЖжЖжЖжЖжЖж
Жожоуж   же   жмжлжч
Журба здоров’я відбирає, до гробу попихає.

Зз Зз Зз Зз Зз Зз Зз Зз Зз Зз
Зд  до   ро вий   озе зиз мзв
Здоров'я — всьому голова.
Здоров'я за гроші не купиш.
Здоров'я маємо — не дбаємо, а погубивши — плачемо.
Здоров’я мати – вік біди не знати.
Іі Іі Іі Іі Іі Іі Іі Іі Іі Іі
Іві ві літ   іт   іц   іцві    іч   оч
Іржа залізо їсть, а чоловіка — хвороба.
 Існують тисячі хвороб, але здоров'я лише одне.   (Карл Людвіг Берне)
Її    Її Її Її Її Її Її Її Її Її
Їх    їх    їв   їс    їм    аї    їж    Їж
Їж — не переїдайся, пий — не перепивайся, говори — не переговорюйся, то будеш здоров.
Їж та хвали, що б не дали.
 Загоїться, поки весілля скоїться.

Кк Кк Кк Кк Кк Кк Кк Кк Кк Кк
Кл   Кв   кл   ко жно  ккі    ке
Коли б голова здорова, то будуть воли та й корова.
Кожному своя хвороба тяжка.
Кому користь, а нам хворість.

 Лл  Лл Лл Лл Лл Лл Лл Лл Лл Лл
Ле Лю алу ле ліл ло ол
Люди часто хворіють, бо берегтись не вміють.
Лікар для хворого батько, а для здорового друг.
 Ліки одну слабість лікують, а другу готують.

Нн Нн Нн Нн Нн Нн Нн Нн Нн Нн
Но    Не     ени нун     не    он
Найбільше щастя в житті — здоров'я.
Найбільше багатство — здоров’я.
Не просімо хліба у Бога, а просімо здоров’я.

Оо Оо Оо Оо Оо Оо Оо Оо Оо Оо
Ол  Ом  ол  ом   овоч ох
Од вітру валиться.
Пп Пп Пп Пп Пп Пп Пп Пп Пп Пп
Пр Пи оп спа пе шп
Поки чоловік здоров, то здоров'я не шанує.
При здоров'ї все чоловікові миле.
Помірність - мати здоров'я.
Праця додає здоров'я, а лінь - хвороб.
Природа, час і терпеливість — це найкращі лікарі.

Рр Рр Рр Рр Рр Рр Рр Рр Рр Рр Рр
Ро Ря  Ре  іри рз рвр пр
Рух - це здоров'я.
Рухайся більше - проживеш довше.

Сс Сс Сс Сс Сс Сс Сс Сс Сс Сс
Ск скр ве пить са ас ска аск
Світ великий, було б здоров'я.
Скрипливе скрипить, а здорове лежить.
Тт Тт Тт Тт Тт Тт Тт Тт Тт Тт
Та ат льк здор ро ор ті іл.
Тільки у сильному, здоровому тілі дух зберігає рівновагу, і характер розвивається у всій своїй могутності.  (Герберт Спенсер)

Ч ч Чч Чч Чч Чч Чч Чч Чч Чч Чч
Че  Чу чу вч чао чич
Чебрець приносить спокій у родину, здоров’я дітям.
 Чужий біль нікому не болить.

Шш Шш Шш Шш Шш Шш Шш Шш
Ша аши ши шу ше
Що ми по життю, як здоров'я не маю.
 Щоб ти був здоров, як вода!

Яя Яя Яя Яя Яя Яя Яя Яя Яя Яя Яя
Як ка на ша аш мя ям
Як на душі, так на тілі.
Як я здоров, то мені й хрін за цукор.
Який “Здоров!” , такий “Помагай - Бог!”
Як хочеш здоров’я мати, мусиш рано вставати, а звечора рано лягати.Аа Аа Аа

Немає коментарів:

Дописати коментар